2014. január 27., hétfő

Mini frittata

A frittata az egy zöldséges rántotta-szerűség, ami tepsiben sül. Kis adagot szerettem volna készíteni, túl sok lett volna egy tepsinyi vagy szilikon tortaformányi, így szilikon muffin-formába sütöttem.

Hozzávalók (6 db):
4 közepes tojás
fél fej lilahagyma
4 db csiperke gomba
1 zellerszál
4-5 szál petrezselyem
1 evőkanál paleo olaj (szezámolajjal készítettem - Karácsonyra kaptam)

őrölt feketebors

A kicsire szeletelt zöldségeket egy serpenyőben, olajon megpároltam. A sütőből kivettem a rácsot, erre raktam a szilikon muffin-formát, mert így könnyebb később berakni a sütőbe: enélkül nyiklik-nyaklik a forma és kifolyik a nyers tojás. Arányosan szétosztottam a zöldségeket a muffin-formákba.
Egy tálban, villával felvertem a tojásokat. Sóztam, borsoztam. Egy kisebb merőkanállal rákanalaztam a muffin-formákban lévő zöldségekre (a forma 3/4-éig töltve)
A formát a sütőráccsal együtt beraktam sütőbe és közepes lángon körülbelül 15 percet sütöttem.



Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...