2011. április 18., hétfő

Tekerés

Biciklitúrán voltam a helyi egyesülettel. Mindenki vérprofi, szegényeknek folyton engem kellett bevárniuk. :))
Azért becsülettel letekertem a 60km-t. Az volt a nehéz hogy nem saját tempómban és nem a nekem megfelelő pihenőidőkkel mentünk. Az utolsó kilométereknél égett a combom, de mára nincs izomlázam. Klassz.
Odafelé megálltunk egy helyen fagyizni. Rajtam kívül mindenki evett fagyit, sütit. Utána úgy tekertek, mint a Duracell nyuszik. Akkor maradtam le előszöt tőlük. Megdobta őket a cukor. :))Nekem is ennem kellett volna ott (paleo-t) és akkor talán bírtam volna az iramot. Én félúton ettem: 1 banánt és 2 szelet paleo-sütit. Ittam 3 dl 100%-os narancslevet.

Most olvastam a biciklis egyesület honlapján, hogy a túra 70km-es volt. Hűű. Ügyes vagyok.
Ma a kedvenc farmeromat vettem fel és majd leesik rólam. Úgy látszik tegnap leizzadtam pár kilót.:)
Azért a fényképeken még mindig szörnyen nézek ki...

Print Friendly and PDF

1 megjegyzés:

  1. Sajnos 2 nap múlva iged-gyulladás lett a lábamban a túlerőltetéstől,nem bírtam ráállni és folyamatos, nagy fájdalmaim voltak.Ki kellett hívni az orvost.
    Legközelebb inkább egyénileg megyek biciklizni saját tempóban, saját pihenőidővel.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...