2011. április 15., péntek

Geszetnye

Fórumokon olvastam, hogy a Spar-ban lehet cukormentes gesztenyemasszát kapni. És valóban. :)  Sőt volt teljesen natúr, azaz 100%-ban gesztenyét tartalmazó és édesítőszeres változat is. Bevallom én az édesítőszeres változatból vettem kettőt , mert a másik kisebb kiszerelésű volt és nem volt kiírva az ára. Hát ez az édesítőszeres sem volt olcsó. A két gesztenyepüré massza annyiba került mint a füstölt csülök amit Húsvétra vettem...
Olvastam egy nagyon klassz cukor-mentes, glutén-mentes, laktóz-mentes gesztenyegolyó receptet, azt szeretném elkészíteni.

Print Friendly and PDF

1 megjegyzés:

  1. A gesztenyemasszát összekevertem mézzel és a kókusztej tejszín-szerű tetejével, úgy ettem meg. Olyan finom volt hogy nem is csináltam meg a gesztenye-golyós receptet. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...