2012. október 4., csütörtök

Paleo kenyér

Blogomhoz nagyszerű statisztika tartozik, látom hogy az olvasók mire kiváncsiak, mit olvasnak.
Továbbra is a paleo kenyér témák a legnépszerűbbek, kiugróan sokan kíváncsiak rá.
Kedves leendő és kezdő paleosok! Higgyétek el hogy kenyér nélkül is van élet. Én már szinte sohasem készítek paleo-kenyeret. Talán ha 3-havonta egyszer. Nem kívánom. Nincs rá szükségem. Eszembe sem jut.
Kedves régebb óta paleozó társak! Ti szoktatok paleo kenyeret sütni és enni?

Print Friendly and PDF

4 megjegyzés:

  1. 9 hónapja paleózok. Eleinte minden nap, reggel és este ettem paleós kenyeret, de pár hónapja már nem:) Úgy kezdődött a leállás, hogy nem bírtam már megenni, undorodtam tőle. 2 receptből csináltam (kókuszkenyér és lenmagkenyér), de meguntam őket.
    Nem kerestem új receptet, már nem hiányzott, ma se hiányzik.

    Érdekes, a fehér lisztből készült kenyeret életünk végéig nem unjuk meg. Vajon miért???

    VálaszTörlés
  2. Én a fehér lisztből, búzalisztből készült kenyeret, zsömlét, kiflit sem szerettem, már nem olyan az íze és állaga mint gyerekkoromban.

    VálaszTörlés
  3. Megint megkívántam a kenyeret, hogy a családdal tudjak "rendesen" vacsorázni. Sikerült megalkotnom egy kenyérsütőben süthető kenyeret, ami roppant egyszerű, és nagyon hasonlatos a rozskenyérhez:

    http://azujeletem.blogspot.hu/2012/10/gepben-sutott-paleos-kenyerem-finom.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon jól néz ki és biztos finom. Ügyes vagy! Ez biztos nagy segítség lesz sokaknak.

      Andrea

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...