2011. február 28., hétfő

Mindennapok

Gyorsan eltelt ez a pár paleo-hét. Egyáltalán nem csábulok el nem-paleo-ra, minden remekül megy.
Hétvégén póréhagyma-levest és rakott karfiolt készítettem. Minden nagyon finom és laktató lett.
Tegnap vettem céklát, este megfőztem. Ma elhoztam egyet, csak úgy natúr ebédre (ja és persze paleo-muffint, zabkását, banánt - sajnos annyira ízlenek hogy túl sokat eszem, csökkentenem kellene a mennyiségeket) , de a többiből cékla-pürét szeretnék készíteni. Remélem finom lesz.
Be szeretnék szerezni egy aszalógépet. olvastam Gitta nyerskoszt  blogját (nagyon szuper!!!) és láttam is vasárnap a TV-ben és nagyon tetszenek az aszalt gyümölcsök és gyümölcslapok. Ez a következő projectem.

Print Friendly and PDF

2 megjegyzés:

  1. Kedves Andrea!

    Jó néhány receptet kipróbáltam már, jól sikerültek és nagyon finomak!
    A kenyérrel viszont gondban vagyok. A Paleo kenyeret sütöttem meg. Azt írtad, hogy elég híg massza lesz, nekem nagyon tömör volt, pedig minden hozzávalót pontosan kimértem. A kenyérformában csak kb. egyharmadig ért, és nem is lett magasabb. Kb. 2 cm magas lapos valami lett. Tudsz segíteni, hogy mitévő legyek?
    Köszönöm
    Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anikó!

      Milyen lisztből készítetted a kenyeret? Én általában otthon darált magokat (len, szezám) és néha kókuszreszeléket használok "liszt"-ként, ami teljesen máshogy viselkedik sütésnél és máshogy veszi fel a vizet mint az "igazi" lisztek amelyek a bioboltokban kaphatóak.
      Javaslom hogy nézd át a paleo-kenyér receptnél a hozzászólásokat (sok-sok ember tapasztalatait), hátha azokból kiderül hogy mi lehetett a gond. Idelinkelem, hogy ne kelljen keresgélned:
      http://paleoandrea.blogspot.hu/2011/02/paleo-kenyer.html

      Remélem sikerül valami finomat készíteni.


      Üdv: Andrea

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...