2011. február 16., szerda

Vendégség

Hétvégén vendégségbe megyek és (sajnos - bár nem hittem hogy valaha ezt mondom) pizza-sütés lesz a program. A paleolit táplálkozásban az okoz gondot nekem hogy mit tegyek ilyen helyzetekben. Nem akarom megsérteni a házigazdát és a többi vendéget, de nem is akarom mérgezni magam. Egyszer-egyszer elcsábultam és ettem nem-paleo-t, de ilyen rövid paleolit táplálkozás után is tiltakozik a szervezetem a liszt, cukor, keményítő és laktóz ellem: hasfájással és hasmenéssel, rossz közérzettel.
Sütök paleo-muffint és azt viszek és talán nem tűnik fel senkinek ha majd azt majszolgatom.
Más ötletem nincs.

Egyéb: Az övemet 1 lyukkal beljebb kellett vennem. Valami történt. Hurrá!!!

Print Friendly and PDF

2 megjegyzés:

  1. Szia!Jajj, de jó, hogy találtam egy sorstársat, igaz én még csak most kezdem, de remélem hogy tudunk öteleteket cserélni!:)

    VálaszTörlés
  2. Üdvölöllek Első Blog-olvasóm. :) Én is csak 4 hete kezdtem a paleolit-ot, de nagyon élvezem. Igyekszem majd recepteket és képeket is feltölteni. Írj te is bátram, hogy milyen változásokat tapasztalsz magadon és milyen klassz kajákat ettél. Kitartás!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...