2011. március 28., hétfő

Biciklitúra

Nagyon jól sikerült a szombati biciklitúra. Dunakesziről Vácig és vissza mentünk, úgy számolom kb 40 km és persze az indulási ponttól is vagy 3 kilométernyire lakom.
Nagyon jól bírtam (meglepően kevés mennyiségű kajával) és a túra utáni éjszaka sem fájt és görcsölt a lábam, pedig hosszú túrák után mindig szokott. Általában aludni sem tudtam és kapkodtam befelé a fájdalomcsillapítókat, de most nem. :)
Reggelire 1 banánt ettem. Félúton egy kicsike műzliszeletet. A műzliszeleten nem volt összetétel feltüntetve, de valami Dechatlonos sport-cucc volt: gyümik és magok. Ebédre babgulyás volt a menü. Ettem a levéből, de nem ízlett - hála az égnek! A szakács telerakta zellerrel, ami túl domináns ízt adott a levesnek és a tetején egy csomó majoranna úszkált, ami furcsa egy babgulyásban. Hús nem volt benne (legalábbis az én adagomba) csak egy jó nagy darab csont.
Vittem 2 kis szelet házi paleo-sütit. Azt ettem meg a visszaút előtt. Inni végig szénsavmentes ásványvizet ittam és egy espresso kávét natúr (nem volt édesítőjük - a sajátom meg a másik táskámban maradt - , de ez ugye nem tántorít el engem a paleótól).
Persze nagyon elfáradtam, otthon bedőltem az ágyba és másnap reggelig aludtam, de így legalább kimaradt a vacsora is. :))

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...