2011. május 26., csütörtök

Főzőcske

Mostanában valahogy nem kívánom a húst. Elkészítem az ételt és utána nincs kedvem megenni, undorodom tőle, ott romlik meg a hűtőmben, vagy a munkahelyen a kutyus lakik jól belőle. Géza a paleo-kutyus. :))
A hétvégén és ezen a héten a következőket főztem: sült spárga sült csirkemellel (Gézáé lett), lecsó (ez fincsi lett és én ettem meg), harcsa pörkölt (fincsi, hamar kész van, de sajna voltak benne szálkák ami levont az élvezeti értékből), halászlé (fincsi).Készítettem banánturmixot banánból és kókusztejből. Nagyon finom volt, de jó nagy kalória-bomba is egyben.
Rákattantam a banánra. Minden nap megeszem belőle 2-őt. Tudom-tudom: magas a kalória - és szénhidrát-tartalma. De valamit azért enni kell. Csak a banánt és az almát kívánom és vettem egy kis törökmogyorót (hűű, de drága) és azt eszegetem.
Szóval a napi menüm általában:
reggeli - 1 banán vagy zöldségek (paprika, paradicsom, ubi, fejessaláta)
ebéd - 1adag főtt kaja
uzsi - 1 banán
Ha napközben éhes vagyok alma és mogyoró. Folyadék: natúr főzött tea.
Ebben a nagy melegben ez épp elég.
Géza, a Paleo-kutyus

Print Friendly and PDF

1 megjegyzés:

  1. Néhány napja tudtam meg, hogy Gézát elaltatták. Nagyon öreg volt már (állítólag 18 éves), rossz bőrben volt. Szegényke... :(

    Andrea

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...