2011. május 17., kedd

Hol tartok

Négy hónapja vagyok paleo. Remekül érzem magam, mindig jó a hangulatom és rengeteg energiám van. Körülbelül 1 ruhaméretet fogytam. Kedvenc övemet 3 lyukkal beljebb hordom (7 cm) és nagy döbbenetemre az egyik övemet kifogytam, nincs rajta több lyuk, nem lehet szűkebbre venni. Hurrá.
Nincsenek pattanásain, mitesszereim, szép a bőröm.
Sosem tör rám hirtelen és elviselhetetlen éhség és nem csábítanak, nem hiányoznak azok az ételek amelyek korábban a kedvenceim voltak, mint például a krumpli és a fehér kenyér.
Múlt héten a barátnőm az étteremben hagymás tört krumpli köretet evett, de nekem a szemem se rebbent, nem éreztem vágyat arra hogy egyek belőle holott régen ölni tudtam volna érte.
Egyetlen nehézség továbbra is hogy vendégségben, étteremben, kiránduláson mit egyek, mit válasszak, de egy kis agyalás után mindig sikerül összeállítani valami finomságot.
Egyetlen idegesítő dolog van: az emberek rácsodálkozása és döbbenete, úgyhogy nem is mondom már senkinek.
És van egy nagy vágyam: paleo-pasit akarok. Nem bírnám elviselni hogy az akit szeretek mérgekkel tömi magát én meg végképp nem készítenék neki egészségtelen ételt. Hát... vágyakozni lehet, nem igaz?

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...