2011. május 5., csütörtök

Meggyes-Mazsolás "piskóta"

Szeretném elhagyni a zabot és a mézet (mert magas a kalória-tartalmuk és nem tesznek túl jót a szervezetnek) de mivel van otthon belőlük egy kevés "muszáj' elhasználni. :)

Meggyes-mazsolás "piskóta"
Hozzávalók:
25 dkg zabliszt
4 tojás
2 késhegynyi szódabikarbóna
3 evőkanál méz
kb 15 dkg meggy (mirelit)
kb 5 dkg mazsola
kb.1,5 dl víz
1 evőkanál olivaolaj

Lisztet és a szódabikarbónát összekevertem. Hozzáadtam a mézet, tojásokat és a víz felét. Összekevertem tálban  fakanállal. Mivel kicsit csomós lett átkevergettem habverővel. 10 percet állni hagytam. Eléggé besűrűsödött, így hozzáadtam a maradék vizet és jól elkevertem.
Szilikonos kenyérformába öntöttem és ráraktam a meggyet és mazsolát.
Előmelegített sütőben kb 15-20 perc alatt kész.
Nálam ez egy kicsit tovább tartott, mert a rendőrség telefonált hogy a testvérem autója rossz helyen áll (ő külföldön volt) és a ház (ami elé parkolt) tulajdonosa örjöng. Így be kellett autóznom Pestre elállni az autóval és vissza. Tehát a süti két részletben sült, de így is nagyon finom lett. :)

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...