2011. július 28., csütörtök

Gulyásleves

Tulajdonképpen olyan mint a "hagyományos" gulyásleves. Annyi a különbség hogy olivaolajjal készítem és nem teszek bele burgonyát. Galuskát, csipetkét pedig paleo-életem előtt sem tettem bele, ugyanis utálom, de aki szereti elkészítheti zab-vagy egyéb paleos lisztekből.

Hozzávalók:

0,5kg kockára vágott hús (én sertéshúsból szoktam, de persze marhahúsból az igazi)
1 nagy vöröshagyma
2 sárgarépa
1 csomó petrezselyem
néhány szál zellerzöld vagy egy kisebb zellergumó
1 paradicsom
1 paprika
2 evőkanál olivaolaj
víz
pirospaprika
késhegynyi őrölt kömény


Olivaolajon megpárolom a kockára vágott hagymát. Hozzáadom a pirospaprikát, elkeverem és felöntöm körülbelül 3 deciliter vízzel. Hozzáadom a kockára vágott húst, fűszerezem.
15 percig főzöm, majd hozzáadom a zöldségeket és felöntöm annyi vízzek hogy ellepje.
Körülbelül 45 percet főzöm. Akkor van kész ha a hús már jól megpuhult.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...