2011. augusztus 29., hétfő

Tisza-tó kerülő biciklitúra

A kerékpáros egyesülettel Tisza-tó kerülő biciklitúrára mentünk. 1 nap alatt tekertük körbe: 70 km.
Természetesen már megint én lettem az utolsó a barátaimmal, mert mi kétszer megálltunk strandolni a 37 fokos melegben. Nem is bírtuk volna ki hűsölés nélkül.
A táj nagyon szép, a biciklisút a gáton vezet, közvetlenül a vízparton.
A második nap csak csónakáztunk és strandoltunk.





Az étkezéssel sem volt gond, (majdnem) minden paleo volt:
1. este bográcsban készült sertéspörkölt volt a menü. Én vittem magamnak párolt zöldséget, az volt a köretem.



reggeli: banán, szőlő (nem tudtam jobbat kitalálni ami bírja ezt a meleget és elegendő energiát ad)
ebéd: rántott harcsa (jajjaj a panírja nem volt paleo és gondolom az olaj sem amiben sütötték) és görög saláta
vacsora: bográcsos lecsó

másnap reggeli: banán
ebéd: halászlé








Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...