2011. október 17., hétfő

Új szerelem: Asztalitenisz

A helyi újságban olvastam, hogy a lakhelyemtől kb. 500 méterre asztalitenisz edzési lehetőség van. Egy irodaház egyik emelete van kialakítva erre a célra és a felnőtt sportolni vágyókat is szeretettel várják.
Mindig is imádtam pingpongozni, gyerekkoromban egész jól ment, azóta nem sok lehetőségem volt játszani, már vagy öt éve nem volt ütő a kezemben. Minden nagyon pozitív: közel van, minden hétköznap este vannak edzések (tehát amint van egy kis időm beeshetek)és nem kerül sokba.
Beszereztem egy ütőt és pénteken el is mentem. Nagyon élveztem a játékot. Annak ellenére hogy "light"-os sportnak néz ki jó sokat kell ugrabugrálni (és labdát szedni :)  ), a vádlimban és a combomban éreztem hogy ez tényleg kemény sport. Alig várom az estét: ma is megyek.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...