2011. december 1., csütörtök

Lábgörcs

Érdekesség:
Mióta paleózom (juhé már majdnem 1 éve) nem görcsölt be a lában!
Mindig is sokat sportoltam és bizony már egy közepes biciklitúránál (40 km, a felénél több órás pihenővel), vagy több órás úszásnál ( tavalyi Balaton-átúszásra felkészülés - amit meg sem rendeztek...)
mindig begörcsölt a lábam. Majdnem minden úszás-edzés után álltam a medence szélén és próbáltam túlélni azt a pár percet amíg a görcs húzta az izmokat. Volt olyan hogy egész napon át fájdalmat éreztem a lábamban a görcs után.
Idén egyszer sem görcsölt be a lábam (oké, volt egy ideg-gyulladásom, de nem kellett volna felkészülés nélkül 75 km-t letekerni nem megfelelő pihenőkkel...), pedig életem leghosszabb és legkeményebb sporteseményein vettem részt: 3 és fél óra úszás (Balaton-átúszás), 4 napos biciklitúra (240km) és az asztalitenisz edzések sem a láb kíméléséről szólnak.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...