2011. december 27., kedd

Mézeskalács torta

Paleo mézeskalácsot szerettem volna készíteni. A neten találtam egy receptet, de túl híg lett a tészta, nem volt gyúrható és nem sikerült feljavítani.  Beleöntöttem a mézeskalács masszát szilikon tortaformába és kisütöttem. Nem bántam hogy így alakult, mert nagyon finom lett.

Hozzávalók:
20 dkg darált mandula
5 dkg zabliszt
5 dkg vaj
3 evőkanál méz
2 tojás
mézes sütemény fűszerkeverék (vagy őrölt fajéj, szegfűszeg, gyömbér)
1 késhegynyi szódabikarbóna

A száraz alapanyagokat egy tálban összekevertem. Hozzáadtam a megolvasztott vajat, mézet, tojásokat.
Összekevertem, szilikon tortaformába öntöttem és körülbelül 25 perc alatt megsütöttem.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...