2011. december 6., kedd

Télapó

Ma jött a Télapó/Mikulás. Mivel jó voltam, nekem is hozott ajándékot. :)
Csak azt felejtette el hogy paleózok: tejcsokoládét kaptam. Persze a gesztus számít, így is nagyon örültem az ajándéknak.
Általában elajándékozom a nem paleo édességeket, de megmondom őszintén hogy lelkiismeret-furdalásom van olyankor. Mivel ha én azt vallom hogy a cukor, laktóz, glutén, keményítő, adalékanyagok, tartósítószerek és egyebek károsak az egészségre, ezek segítik elő a diabétesz, rák, stb betegségek kialakulását akkor azzal miért mérgezek másokat. Ennyi erővel egy doboz cigit vagy patkány-mérget is ajándékozhatnék... Vagy túllihegem ezt a dolgot? Végülis a másik fél döntése hogy elfogadja-e és hogy elfogyasztja-e.
                                                                NEM Paleo

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...