2012. április 16., hétfő

Pizza

Nem vagyok egy nagy pizzás, de mivel már körülbelül másfél éve nem ettem egy kicsit hiányzik. Itt volt az ideje egy jó kis paleosat készíteni. Ez egy zabos-sajtos tésztából készült változat (ezek az alapanyagok voltak otthon), de a lehetőségek korlátlanok.
Hozzávalók ( 1 db 18 cm-es pizzához) a tésztához:
10 dkg zabpehely darálva
10 dkg sajt
1 tojás
1 evőkanál zsír
0,5 dl víz


Pizzaszósz:
0,5 dl sűrített paradicsom
bazsalikom
oregánó


Feltét:
3 szelet füstölt tarja
5 dkg reszelt sajt

A tészta hozzávalóit összekevertem egy tálban. A masszát kör alakú szilikon tortaformába nyomkodtam és körülbelül 15 percet sütöttem (akkor jó amikor már kemény, de még nem sült meg teljesen, nem kezd el barnulni).A pizzalapot egy tepsibe borítottam, megkentem pizza-szósszal, ráhelyeztem a felcsíkozott füstölt-tarja darabokat és megszórtam reszelt sajttal. Mennyei! Mint az 'igazi' pizza.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...