2012. június 4., hétfő

Kókuszolaj

Nagyon sok jót olvastam a kókuszolajról, ezért vettem egy nagy bödönnel. Hétvégén már ezzel sütöttem, ezt kentem a bőrömre, hajamra és szódabikarbónás fogkrémet is csináltam belőle. Hihetetlen hogy mi mindenre jó. Többek között:
- a világ legegészségesebb főzőolaja
- jó hatással van az immunredszerre
- táplálja a bőrt
- fényvédő hatása van
- csökkenti a ráncokat
- elősegíti a haj egészséges növekedését és gyönyörű fényt ad neki, stb, stb, stb.
Érdemes rákeresni a neten hogy mi mindenre jó mert szinte végtelen a lista.
Remélem beválik a hajamon és a bőrömön is mert ipari mennyiségű hajbalzsamot fogyasztok hosszú, gubancolódásra hajlamos hajamra és a testáplók, naptejek ára is a csillagos egekben van.
Megírom néhány hét használat után hogy mik a tapasztalataim.

Print Friendly and PDF

1 megjegyzés:

  1. Tapasztalataim:
    - sütni-főzni tökéletes, nincs kókusz-íze,
    tehát húsokhoz is jó
    - naptejnek vacak: pipacspirosra égtem
    - hajra balzsamnak szuper
    - arcra krémnek szuper
    - fogkrémnek (szódabikarbónával) szuper

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...