2012. július 26., csütörtök

Citromos Cukkini lekvár

Willson Paleo töklekvárja alapján. Az ő recepteje:
http://paleol-dal.blogspot.hu/2012/07/paleos-toklekvar.html
Ahogy én készítettem:
Hozzávalók:
4 db közepes-nagyobbacska cukkini
1 citrom
folyékony édesítőszer
2 késhegynyi szalicíl

A cukkiniket megmostam, meghámoztam, kiszedtem a magvas közepét és lereszeltem. Egy lábasba tettem, hozzáadtam a citrom reszelt héját és a kis darabokra vágott húsát (héj alatti fehér rész nem kell). Kis lángon körülbelül egy órát főztem. Botmixerrel pépesítettem és még 10 percet főztem. Hozzáadtam a folyékony édesítőszert, jól összekevertem. Üvegekbe töltöttem ( 2 db 750 ml üveggel lett). Szalicílt raktam a tetejére, rá celofán+ tető. Fejre állítottam öt percre és kész. Fincsi.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...