2012. július 20., péntek

Darált mandula mizéria

Nem használtam túl gyakran darált mandulát, de egy-két paleo kenyérbe, édes és sós süteménybe bele-beleraktam. Egész más állaga lesz tőle az ételeknek és sütés nélkül készíthető nasiknak is kiváló alapanyaga. Ám körülbelül fél éves sehol nem kapok darált mandulát sőt még nagyobb kiszerelésben mandulát sem. Vagy mindenki paleózik városkánkban és környékén és elkapkodják - ami jó lenne, de nem valószínű - vagy hiánycikk lett az Ald*-ban és L*dl-ben.
Azt hallottam hogy a Metr* áruházakban lehet 1 kg-os kiszerelésű mandulát venni. Erőt fogok venni magamon és elmegyek, megnézem - bár utálok az ilyen hiper-szupermarketekben bolyongani. Sajnos a kávédarálóm nem tudja ledarálni : próbáltam, de nem darálta, sőt le is tört valami műanyag kügyü a darálóból. Majd hírt adok hogy sikerült-e mandulát vadásznom.
                                                 

Print Friendly and PDF

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Június végétől kapható a "Túlélő" mandulamix őrlemény.
    Bővebben itt: http://bolthely.hu/paleoshop/id/00200_Tulelo_mandulamix__orlemeny__300g

    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm az infót. Megnézem a weblapot.

      Üdv,

      Andrea

      Törlés
  2. Pedig vegyél erőt magadon és nézd meg, mert ott a legolcsóbb, a hántolt kilós. Van pálcikás, vagy szeletelt is. Nekem ezeket viszi a kávédarálóm. Persze az sem mindegy mi a teljesítménye, mert van 180w-OS is, de láttam a múltkor 80W-ost is, az biztos nem vinné.
    Két helyen találod ott az áruházban. A sütési hozzávalók között dárgább fajta van, de a zöldségosztályon a magok között a kék zacsis sajátárkás az az olcsóbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, elmegyek és megveszem. :)

      Törlés
    2. Sikerült!!!
      Elzarándololtam a Mert*-ba, ahol persze azt mondták hogy kártyám nemcsak hogy nem érvényes, de nem is aktíválható csak ha bemutatom a céges papírokat (amelyek ugyanazok persze mint a kártya kiváltásánál voltak). Sóhajtottam egy nagyot, rebegtettem szempilláimat, erre a fiatalember megnyomott 5 gombot a számítógépén és közölte hogy kártyám újra aktív és jó vásárlást kívánt :)
      Fél kilós hántolt szeletelt mandulát vettem (ezt viszi a darálóm is), fél kilós mandulát, kesudiót és nagy kedvencemet tőkehalmáj konzerveket is nagyon jó árban.Hurrá-Hurrá!

      Andrea

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...