2012. július 13., péntek

Gyors lepény-kenyér

A lábasban már javában rotyogott a velőscsont leves amikor is beugrott hogy nincs mivel ennem a velőt. Akármennyire is jól csúsznak nálam a zsíros ételek ez még nekem is durva lenne magában vagy csak zöldségekre kenve. Cselekednem kellett. Gyorsan összedobtam egy lapos kenyérkét.

Hozzávalók:
fél bögre darált szezámmag (kb 2 dl-es bögre)
fél bögre darált lenmag
fél bögre darált zabpehely
2 tojás
1 evőkanál sertészsír
0,5 dl víz
késhegynyi szódabikarbóna


A száraz alapanyagokat összekevertem, hozzáadtam a zsírt, tojásokat és vizet. Öszekevertem. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem és jól elterítettem benne. Körülvelül 15 percet sütöttem. Akkor jó amikor már kemény a teteje. Kihűlés után szeletekte vágtam.


Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...