2012. szeptember 18., kedd

Zsákmány

Webshopról vásároltam többfajta paleo-lisztet, kókuszolajat, steviát. Postai kiszállítást kértem.
A Magyar Posta Zrt. -mint általában - most sem volt a helyzet magaslatán. A csomagot a munkahelyemre kértem (mert hát ugye dolgozni kell), és a postás be is talált a telephelyre (ami nem mindig sikerül) ahol azonban a telephely portása (IQ-bajnok) a raktárhoz irányította. Mivel én a raktártól 10 méterre, az irodában dolgozom, a postásnak nem sikerült a küldeményt kézbesítenie. Interneten láttam hogy "Unsuccessful delivery attemt" áll fenn. Semmi vész: meghatalmazást írtam, aláirattam a cégvezetővel, aláírási címpéldányt másoltam, kerestem 2 tanút és aláírattam a meghatalmazást, autóba ültem, elmentem a postára, kiálltam a félórás sort, ahol közölték hogy csomagom még a postásnál volt. Szerencsémre a postás kolléga épp akkor kanyarodott oda a postához így sikerült is küldeményemet átvennem. Papíron és elektronikusan is aláírtam a küldemény átvételéről az igazolást és boldogan távoztam.
A következő munkanap újabb értesítést találtam a postaládánkban, miszerint csomagomat ismételten megkísérelték kézbesíteni, de nem jártak sikerrel. Ezek szerint fel sem tünt nekik hogy már átvettem? Na mindegy. Az lett volna furcsa ha simán megy minden...
Jópár új paleo-liszt szerzeményt kipróbáltam. A belőlük készült sütemények finomak, de csúnyák lettek: ki kell tapasztalnom hogy mennyi vizet vesznek fel és hogy viselkednek sütés hatására. Az egyik liszt és a belőle készült sütemény azonban nem ízlik ("Túlélő" Mandulamix őrlemény - földi mandula és amarát őrlemény), kifejezetten rossz ízű, úgyhogy a szemétben landolt.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...