2012. október 12., péntek

Mi már tudjuk...

Volt fél órácska szabadidőm amit arra használtam hogy a paleolit táplálkozásról bővítsem ismereteimet az interneten keresztül. Pechemre belefutottam valami paleót pocskondiázó magyar weboldalba. (Megjegyezném hogy ennyire negatív, rosszindulatú külföldi oldallal, blogokkal nem találkoztam mint ami nálunk megy.) Persze a paleo ellen szólók mindegyike azt írta hogy ugyan nem próbálta, de biztos nem jó...
Azon vitatkoztak hogy vajon az ősember mit csinált és mit nem csinált. Néhány paleolit táplálkozást követő leírta hogy évek óta így élnek és milyen sok pozítív hatást tapasztaltak magukon. Válasz: jó neked, biztos egyedi eset vagy, mert a paleolit táplálkozás az rossz.
Hát aki akar az csak veszekedjen hogy mit csinált és mit nem csinált az ősember. Én magasról tojok rá.
Nekem bevált a paleolit táplálkozás. Soha nem éreztem még ilyen jól magam. Továbbra is e szerint étkezem.
És csak szomorúan nézem - de már nem szólok semmit - amikor ismerősöm felveszi kabátját és majdnem sír a fájdalomtól olyan ízületi gyulladása van a vállában(de "nem paleózom mert az hülyeség" mondja), amikor másik ismerősöm újszülött babája 0-24-ben ordít a hajfájástól de "mit tehetnénk majd kinövi" (de "nem hagyom el a tehéntej fogyasztását amíg szoptatok mert biztos nem attól van a hasfájás" ), és csak szomorúan csóválom a fejem amikor arról értesülök hogy 2 ismerős meghalt rákban múlt hónapban...

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...