2012. november 26., hétfő

Csőben sült kínai kel

Kedvenc zöldségem jelenleg a kínai kel. 2 hete vettem először, nagyon megkedveltem és azóta már sokmindent készítettem belőle. Kelkáposztához hasonlít kinézetre és ízre, ám nem fáj tőle a hasam (sajnos a kelkáposztától és kelbimbótól igen) és lágyabb az íze.
Paleozsu csőben sült zöldség-recelptje alapján készítettem el ezt az ételt: http://paleozsu.blogspot.hu/2012/11/csoben-sult-cikoria-csoben-sult.html

Hozzávalók (kb 3 adag):
12 db kínai kel levél
12 kis szelet füstölt sonka

Besamel mártáshoz:
5 dkg vaj
3 evőkanál darált mandula
1 dl mandulatej
3 tojás

szerecsendió
őrölt feketebors

A sonka-szeletkéket kínai kel levelekbe csomagoltam és fogpiszkálóval összetűztem (ha előfőzöd a leveleket akkor nincs szükség fogpiszkálóra, könnyen feltekered és úgy marad). Jénai tálba tettem őket. leöntöttem besamell mártással (vaj felolvaszt,darált mandula hozzáad, mandulatejjel felönt, kihűt, tojást hozzákever, fűszerez). Körülbelül 25 percet sütöttem sütőben.

 Előtte

Utána

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...