2013. március 8., péntek

Haj

Nagyon gyorsan nő a hajam. Július utolsó napján vágattam le belőle körülbelül 20 centit. Szegény fodrász kislány majdnem sírva fakadt, neki ugyanis pár szál hajacskája volt (valami betegsége van, szempillái sem voltak), póthajjal próbálta egyenletessé tenni, de így is nagyon látszott hogy valami gond van.
Szóval ez volt 7 hónapja és hajam már majdnem megint ugyanolyan hosszú.
A Wikipédia szerint az emberi haj naponta kb 0,3-0,5 mm-t nől.
Matekozzunk: A hajam 7 hónap alatt kb 15 centit (150 mm) nőtt.
150 mm / (7 hónap x 30 nap) = 0,714 mm / nap. Wow.
Rengeteg "babahajam" is van, persze göndörek és égnek állnak, elég furi látvány közelről. Én először azt hittem hogy szétnyírtam a hajam hajvasalóval (ki is dobtam mérgemben), de a fodrász felvilágosított hogy azok új hajszálak.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...