2013. május 13., hétfő

Hasáb édesburgonya

Az időjárás nem változik olyan gyakran, mint hogy mi paleolit élelmiszer és mi nem. Jelen pillanatban információim szerint az édesburgonya paleo.
http://thepaleolist.com/2013/04/12/are-sweet-potatoes-paleo/
http://www.paleoplan.com/2012/07-12/qa-are-sweet-potatoes-paleo/
Persze erről is viták folynak, de tudjátok mit? NEM ÉRDEKEL!!! Úgy gondolom, hogy jól csinálom a dolgokat: kevesebb glutént, cukrot, laktózt, keményítőt, adalékanyagot viszek be a szervezetembe egy év alatt mint egy átlagember egy nap alatt. Jól érzem magam, egészséges és fitt vagyok. Azt veszem észre hogy szép lassan átmegyünk fényevőbe.
Most vettem és ettem először édesburgonyát. Nagyon érdekes. Ízre olyan mint a sárgarépa, állagra mint a burgonya. Megpucoltam, hasábokra vágtam és kókuszolajban kisütöttem.

Print Friendly and PDF

1 megjegyzés:

  1. En is nem regen találkoztam először az edesburgonya az, hiszen ez az edesburgonya hazája... Muszáj volt vennem. Cikkekre vágtam hejas fokhagymát dobtam melle, rozmaringgal meghintettem... Locsoltam melle egy kis olivat es 200 fokon megsütöttem. :)

    De ma megint készül, mert vendégek jönnek vacsorára es pont vettem harom szep darabot. Ez ilyen kompromiszumos étel: a nem paleo megeszi, mert krumpli, mi meg megesszuk, mert bizonyos nézetek szerint paleo. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...