2013. július 22., hétfő

Székelykáposzta

Jó hír: már nem fáj a gyomrom az erjesztett és az ecetes ételektől. Évek óta nem ettem savanyú káposztából készült ételt. Egy kicsit hiányzott. Székelykáposztát készítettem jó sok hússal.

Hozzávalók (kb 5 adag):
80 dkg savanyú káposzta
60 dkg sertés lapocka
20 dkg füstölt hús
kb. 2 dl víz
2 fej vöröshagyma
3 evőkanál olivaolaj
pirospaprika


Olivaolajon megpirítottam a felaprított hagymákat, hozzáadtam a pirospaprikát, gyorsan elkevertem és felöntöttem 2 dl vízzel. Hozzáadtam a felhockázott sertéshúst és füstölt húst. Sóztam. Körülbelül negyed órát főztem és hozzáadtam az átmosott savanyú káposztát és körülbelül 45 percig főztem. Időnként keverjük meg. Nekem nem kellett alá plusz víz, de időnként nézzünk rá nehogy leégjen. Nagyon finom lett.




Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...