2013. augusztus 25., vasárnap

Serpenyőben sült zöldséges hús

Hozzávalók (kb 4 adag):
0,5 sertéshús (tarjával készítettem)
3 db sárgarépa
1 kis zellergumó
1 fej vöröshagyma
1 paprika
1 zöld csípős paprika
2 szál újhagyma
2 szál zellerzöld
1 gerezd fokhagyma
2 evőkanál olivaolaj

bors

A felcsíkozott húst olivaolajon megpirítottam. Sóztam, borsoztam. Mikor elfőtte a levét (kb 15 perc), hozzáadtam a hosszabb főzési időt igénylő zöldségeket (sárgarépa, zellergumó) amelyeket csíkokra vágtam.
Negyed óra múlva hozzáadtam a többi zöldséget, amelyeket szintén igyekeztem csíkokra vágni.
Körülbelül még 15 percet főztem. A vége felé - mikor már elfőtte a levét - figyeljünk rá és időnként keverjük meg nehogy leégjen. Vizet nem raktam hozzá.
Nagyon finom, vidám, színes étel. Bátran variáljuk a zöldségeket hogy még színesebbé tegyük. Igyencek használjanak egzotikus fűszereket!



Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...