2013. december 23., hétfő

Trófea étterem

A zuglói Trófea étteremben ünnepeltük a Karácsonyt barátaimmal. Ez a kedvenc éttermem. Sajnos ritkán jutok el ide, így most nagyon boldog voltam. Olyan rég jártam itt, hogy azóta teljesen felújították a helyet. Nagyon szép, hangulatos a belső tér: fahasábokkal díszítettek a falak és abból vannak a térelválasztók, a csillárok üvegpalackokból készültek. Ez az étterem svédasztalos rendszerű és korlátlan a fogyasztás egy fix összeg ellenében, ami változik aszerint hogy hétköznap vagy hétvégén megyünk-e, illetve ebédre vagy vacsorára, meg persze hogy ünnep van-e vagy sem:
http://www.trofeagrill.com/slide-hu.php#!/slice-four/
Paleosok is találhatnak bőven kedvükre valót. Bevallom nem tudtam mértéket tartani. Minden nagyon finom volt. Hidegtálat (disznósajt, kolbászok, libamáj pástétom, capribogyó, olivabogyó), halászlevet, marhasültet, sült kacsacombot, lilakáposztát, grillezett tintahalat  és ananászt ettem. Kidőltem... A többiek is. :)
Ennél sokkal nagyon volt a választék. Csak a paleokat említem: húsleves, mangalica pörkölt, számtalan hús, hal, kagyló és zöldség frissen grillezve, saláták (répa, spenót, rukkola, káposzta, ubi), napraforgómag, friss gyümik. Állítólag gluténmentes édesség is szokott lenni, én most nem láttam, de az már amúgy sem bírtam volna megkóstolni.
A többi Trófea éttermet nem ismerem, de ez a hely szuper. Ajánlom mindenkinek. Különleges alkalmakkor (születésnap, névnap) tortát kap az ünnepelt (nem paleot). Évekkel ezelőtt szerveztem már ide leánybúcsút amikor is fantasztikus hangulatot varázsoltak nekünk a pincérek. 
A fényviszonyok nem kedveztek a fényképezésnek, így csak egy képet készítettem.

Grillezett tintahal karikák.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...