2014. január 2., csütörtök

Nyers vegán fasírt

Az eredeti recept: http://gittarawfood.blogspot.hu/2011/12/legfinomabb-fasirt-nyersen.html
Becsszó követni akartam a receptet, de ahogy nálam ez lenni szokott: nem volt napraforgómagom, csak tökmagom, nem volt olivaolajam, csak kókuszolajam, nem szeretem ha édes és sós keveredik, kihagytam az édes alapanyagokat, nem akart összeállni a cucc, ezért raktam bele útifű maghéjat, hogy összetartsa.
Szóval ez lett a vége:
Hozzávalók (kb 15 db)
2 csésze tökmag
2 sárgarépa
2 csípős paprika (mert úgyse nagyon csíp - de... csípett...)
1 kis vöröshagyma
2 evőkanál kókuszolaj
fél citrom leve
5-6 szál petrezselyem
1 szál zellerzöld
só (ami nálam mindig Himalája só)

Aprítógépben mindent összeaprítottam, hozzákevertem 2 evőkanál útifű maghéjat, kis gombócokat formáztam, egy vékony fémtálcán, radiátoron 2 órát szikkasztottam. (Kell egy aszalógép!) Csak annyit mondhatok, hogy WOW. Finom, pikáns, csípős íz-kavalkád.



Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...