2014. október 29., szerda

Töltött karalábélevél

Tudtátok hogy a karalábé leveléből is készíthetőek ételek?
Nagyon jól sikerült a töltött karalábélevelem.

Hozzávalók (kb 2 adag):
8 db nagy  karalábélevél
20 dkg gomba
1 tojás
1 kis fej vöröshagyma
1 kis csokor petrezselyemzöld
10 dkg füstölt szalonna


A karalábéleveleket megmostam és levágtam a szárukat. A szalonnát kis kockákra vágtam, kisütöttem a zsírját. Hozzáadtam az apróra vágott vöröshagymát és azt is megpirítottam. Hozzáadtam a megtisztított, apróra vágott gombákat, az apróra vágott karalábélevél szárakat és addig főztem amíg el nem főtte a levét. Hozzáadtam az apróra vágott petrezselymet, de ezzel már nem főztem tovább, levettem a tűzről. Miután kihűlt összekevertem a tojással és a töltelékkel megtöltöttem a karalábéleveleket, a széleit behajtogattam és jénai tálba fektettem. Ujjnyi vizet öntöttem alá és közepes lángon kb. 30 percig sütöttem. Nagyon finom lett. Engem az íze a szőlőlevélre emlékeztet.
Tipp: Forrázzuk le a karalábéleveleket töltés előtt és akkor könnyebben hajtogatható, tölthető lesz és puhább a sütés után.




Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...