2014. december 23., kedd

Karácsonyi Trófeázás

Idén is a Trófea étteremre esett a választásunk, ott ünnepeltük barátokkal a Karácsonyt. Ez egy olyan étterem, ahol fix ár ellenében korlátlanul lehet fogyasztani svédasztalról hidegtál készítményeket, főtt ételeket, grill-húsokat, halakat. Most ügyesebben osztottam be a pocakomban a helyet, mint tavaly: mindenből csak pár falatnyit ettem, de így is majd kidurrantam a végére. Olyan nagy a paleosok számára is fogyasztható választék hogy nem is tudtam végigkóstolni. Amiket kóstoltam: hidegtál (májpástétom, kolbász, csülök aszpikban), erőleves marhahússal sárgarépával, halászlé, csülökpörkölt, párolt szarvas, sült libacomb párolt káposztával, grillezett kagyló és tintahal, friss saláta.
Nem is tudom hogy bírták a többiek. Ők nem paleosok. Vendégváró pogácsával kezdtek, minden húsételhez krumplit, kenyeret, kukoricát ettek plusz végigették a deszerteket is.  :)

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...