2015. január 4., vasárnap

Ősember

A szilveszteri bulin nagyon figyelmesek voltak a házigazdák és az ételt készítő barátok. Figyeltek rá hogy én is tudjak enni. Volt sült csülök, sült malachús, olivabogyó, uborka, sőt csináltak nekem paleo-fasírtot is.
A buli közepén odatántorgott hozzám az egyik vendég, akit akkor láttam először  (a házigazdáktól tudta meg hogy paleozok ) és kötözködni kezdett, hogy az ősember így evett meg úgy evett, és volt hogy napokig nem evett, tehát milyen hülyeség a paleolit táplálkozás. Próbáltam neki elmagyarázni hogy magasról tojok rá mit csinált az ősember. A glutén-, laktóz-, keményítő- és cukor-mentes táplálkozás egészséges, tünetmentessé vált néhány betegségem és nem mellesleg mióta elkezdtem körülbelül 17 kg-ot fogytam. Nem is hallotta szavaimat. Csak szajkózta tovább hogy hülyeség.





















Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...