2011. március 16., szerda

Tavasz

Végre itt a tavasz, nagyon jó idő van.
Hétvégén költöztem. 2 napig a nagy felfordulás közepette nem tudtam otthon ételt készíteni. A reggelit és vacsit megoldottam gyümölccsel . Egy kifőzdében ebédeltem és szerencsére sikerült mindig paleósítani a kínálatukat: csontleves tészta nélkül, sült oldalas köret nélkül nagy adag fejessalátával a kiszolgáló hölgy nagy döbbentére. Másnap pedig natúr csirkemellet ettem kovi ubivan. Nagyon jóllaktam, de a koviubitól fájt a hasam. Amint a sok dobozhalomból sikerült kiásnom a konyhai eszközöket, fel is avattam a tűzhelyet és a sütőt. Húslevest és sütit készítettem. A sütemény nagyon hasonló volt a mandulás-kókuszos sütimhez, de most nem volt mandulám, így a kókuszt ledaráltam (ezt használtam lisztnek) és zablisztet is tettem hozzá.
Finom lett.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...