2011. szeptember 26., hétfő

Bőrgyógyász

Szombaton bőrgyógyásznál voltam az arcomon lévő fehér dudorok miatt. A bőrgyógyász szerint faggyúmirigy gyulladásom van amit valami hormon-probléma okozhat.
Furcsa mert ez az étrend pont megakadályozza hogy a szervezetben gyulladás legyen...
Nagy meglepetésemre azonban nem hormonvizsgálatokra küldött, hanem valami antibiotikumos ecsetelős lötyit írt fel és azt mondta hogy menjek vissza egy hónap múlva (akkor rendel legközelebb). Ja persze, hiszen magándoki...

Print Friendly and PDF

2 megjegyzés:

  1. Mint alant említettem a koenzim Q 10 tablettát,talán segíthet.
    kimásoltam egy oldalról a hatásai közül egy. s mást, beteszem ide és gyógyúlj, szépűlj mihamarabb!:-))
    üdv
    cicukám

    "Az enzimekhez kapcsolódó molekula (innen ered a koenzim elnevezés) felgyorsítja a metabolizmust, biztosítja az emésztéshez szükséges energiát, gyorsítja a seb hegesedését, védi az izmok egészségét, és részt vesz számos egyéb folyamatban is. Az enzimnek lényeges szerepe van az energiatermelésben, így nem csoda, hogy a test minden sejtjében jelen van. "

    VálaszTörlés
  2. Kedves Cicuskám!

    Felírtam a bevásárlólistámra a Q10 tablettát. Nagyon ígéretesen hangzik.
    Köszönöm.

    (Nekem sem engedi a gép hogy saját néven írjam a megjegyzést, így 'Névtelen' lettem...)

    Andrea

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...