2012. február 3., péntek

Sajttal töltött fasírt

Hozzávalók (kb. 12 db):
1 filézett csirkemell
10 dkg trapista sajt
2 tojás
1 vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
1 csokor petrezselyem
1 evőkanál olivaolaj

bors

A csirkemellfilét, hagymát, fokhagymát ledaráltam. Egy tálba tettem, hozzáadtam a tojásokat, a felaprított petrezselymet, olivaolajat és a fűszereket. Jól összekevertem.
Stahl Judit főzőműsorában láttam a sajttal töltésnek ezt a formáját: Egy szilikon muffin-forma aljába teszek a masszából, a közepébe egy kocka sajtot rakok és beterítem fasírt-masszával. Sütőben, körülbelül fél óra alatt megsül.

És íme a kelbimbóval töltött változat:

Print Friendly and PDF

3 megjegyzés:

  1. Szia Andrea!
    Látom, hogy ausztrál a blogod kiterjesztése, hol élsz?
    Üdv,
    Alexandra
    Sydneyből

    VálaszTörlés
  2. Kedves Alexandra!

    Magyarországon élek.
    Blogod nagyon népszerű a magyar oldalakon, úton-útfélen belebotlik az ember. :)
    Happy Birthday.

    Üdv,

    Andrea

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...