2012. március 14., szerda

Tükröm tükröm...

Pontosan egy hónapja még arról számoltam be hogy úgy érzem megállt a fogyás, sőt egy picit mintha pocakosodtam volna, most viszont egész más a helyzet: egy hete alig eszem, nem vagyok éhes, elfelejtek enni. Főzési kedvem is alábbhagyott - láthatjátok a kevesebb post-olt recepten . (Én!!! Ez hihetetlen!)
Máskor vígan tervezgetem hogy mit és hogy főzzek, most viszont eszem ágába sem jut.
Például csak ma reggel tudatosult bennem hogy munkaszüneti napok lesznek, zárva lesznek az üzletek és talán venni kéne valamit a hosszú hétvégére. De csak megrándítottam a vállam és a zöldségesnél vettem almát és cukkinit. Ennyi...
A tükörbe nézve is egyre elégedettebb vagyok. Arról nem is beszélve hogy jól érzem magam. Happy vagyok.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...