2012. június 25., hétfő

Balatonkerülés biciklivel (2012)

Hétvégén Balatonkerülő biciklitúrán voltam. 3 nap alatt tekertük körbe:
1. nap: 85 km
2. nap: 72 km (hegyek-völgyek)
3. nap: 53 km
Elég kemény volt. Velem lehet a baj, de nekem a tempó túl gyors volt, mindig lemaradtam. A pihenők meg túl hosszúak voltak, rosszabb visszaszállni ha túl hosszú a pihenő. Első nap még úgy-ahogy tudtam tartani a tempót, de éreztem hogy ha végig akarom csinálni akkor taktikát kell váltanom. Az volt a technikám hogy hamarabb indultam reggel és rövidebb pihenőket tartottam. Végeredményben egyedül gurultam (úgy látszik nem nekem való a csapatosdi),de így legalább nem kellett rám várniuk és strandolásra is maradt idő. A többiek nem strandoltak, amin nagyon csodálkoztam hiszen hőség volt a víz pedig nagyon kellemes.
A 3. nap Vera barátnőmmel elsőnek gurultunk be az érkezési pontra: a többiek megálltak ebédelni egy étterembe és nem szóltak nekünk, de így legalább a strandolással "elvesztegetett" időt behoztuk és leelőztük őket.
Végig paleosan étkeztem: első napra fasirtot, paprikát, paradicsomot, paleo-műzlit vittem. A reggelik mindig szalonnás hagymás tojásrántották voltak. Napközben gyümölcs, mandula, mogyoró  (mértékkel). Vacsi halászlé.


                                          Balaton-kerülök

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...