2012. június 26., kedd

Paleo müzli szelet

Stahl Judit főzőműsorában láttam a receptet. Néhány dolgot módosítottam aszerint hogy mi volt éppen otthon.
Hozzávalók:
10 dkg zabpehely darálva
5 dkg napraforgómag darálva
5 dkg törökmogyoró darálva
15 dkg meggy magozva, apróra vágva
2 evőkanál kókuszzsír
kevés folyékony édesítőszer

A hozzávalókat összekevertem. Morzsálósós, nem egybeálló masszát kapunk. Beletettem szilikon tortaformába és jó alaposan lenyomkodtam. Sütőben kb. fél órát sütöttem (akkor jó ha már nem puha a teteje). Kihűlés után egy éjszakára hűtőbe raktam. Másnap tányérra borítottam, szeletekre vágtam. Nagyon finom, teljesen olyan ízre és állagra mint a "bolti"-nak.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...