2012. augusztus 22., szerda

Magyarország cukormentes tortája 2012 - Cukormentes almatorta egressel

Haladunk: végre az ország (egyik) tortája cukormentes. Eritriollal készült.
Anyukám ezt kapta születésnapjára. Mivel nincs otthon internetem és a torta beszerzői nem tájékozódtak eléggé, nem tudtam hogy ez most paleo vagy sem. Megpiszkáltam, de mivel csak zabbal, almával és dióval találkoztam szimpatikusnak tünt és ettem egy szeletet.
Tegnap megnéztem a neten: nem paleo. Búzalisztet (nagyon keveset) és tejszínt (sokat) is tartalmaz.
Szerencsére nem lett tőle bajom, nem fájt a hasam és nem jött elő a pikkelysömöröm (az egész tenyeremről le szokott mállni a bőr ha liszteset eszem).
Remélem jövőre jobban belehúznak mestercukrászaink és végre paleo tortával állnak elő.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...