2012. október 31., szerda

Flabélos

Kis városkánkban nyílt egy új hely ahol lehetőség van Flabélos vibrációs tréningre.
Kipróbáltam és így elsőre nagyon tetszett. Bérletet váltottam. Ez egy kapaszkodókkal ellátott gép, amire rá kell állni és rezeg (reng a háj :) ). Különböző fokozatok vannak és attól függően hogy mit szeretnénk jobban átmozgatni (belső comb, fenék, has, stb) variáljuk a pózokat. A reklám szerint növeli a pulzust, fokozza az anyagcserét, gyorsítja a kalóriaégetést, növeli az izmok erejét, tónusát, megállítja a csonttömeg-vesztést, javítja a vérkeringést, az izmok közötti koordinációt, egyensúlyérzéket, stb, stb, stb. Nagyon szimpatikus a dolog, 10 perc alatt mindenemet átmozgatta. Azt tervezem hogy hetente többször megyek. Majd beszámolok róla hogy idővel érzek-e valamilyen pozitív változást.

Print Friendly and PDF

3 megjegyzés:

  1. Eddig 7x voltam, még mindig nagyon lelkes vagyok. Le is mértem paramétereimet, sőt még a mérlegre is felugrottam (pedig nem szoktam) hogy majd pontosan lássam történik-e valami.
    Egyenlőre csak izomlázam van, pedig csak napi 10 percre megyek. Legutóbb el is szégyeltem magam, mert a mellettem lévő gépen egy idős hölgy 20 perce jött és dupla fokozaton nyomta, mint én...
    Egyre többen járnak ide korra éa nemre való tekintet nélkül, szerintem nyárra benne lesz városunk a Híradóba, hogy mindenki milyen jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem bírtam ki és lemértem magam.És hihetetlen, de ilyen rövid idő alatt is lement 1 cm csípőből, derékból, mellből és 2 cm combból. Folytatni fogom. I love Flabélos.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...