2012. november 9., péntek

Tüdőszűrés

Múlt héten tüdőszűrésen voltam. Munkahelyemhez kell a tüdőszűrő lelet. Minden a szokásos módon zajlott: 2 órás sorbaállás (és ez még csak a bejelentkezés volt), majd még fél óra, szűrés 10 másodperc és már kész is voltam. Néhány nap múlva felhívtak hogy még egyszer be kell mennem. Gondoltam elrontották a felvételt (nem lenne újdonság, szokták...).
Visszamentem. Szerencsére nem kellett sorba állnom. Megvolt a szűrés, behívott a doktornő és nagy aggódva kérdezte hogy hogy vagyok. Mondtam hogy kitűnően. Panasz? Nincs.Biztos? Igen. Na most már én is aggódtam... A tüdőmről készített felvétel fenn volt a falon: A felvétel szerint mész-foltok vannak a tüdőmben. Hűűű. Nem vicces...
A doktornőnek fogalma sem volt mitől lehet. Említettem neki hogy tavaly ősszel több hónapokig köhögtem, nem jöttek rá mi bajom volt, nagy nehezen kilábaltam, utólag azt mondták hörghurut volt.
(A betegségről a bejegyzéseim: http://paleoandrea.blogspot.hu/2011/09/betegseg.html, http://paleoandrea.blogspot.hu/2011/09/biorezonancia-vizsgalat.html )
A doktornőnek felcsillant a szeme, hogy biztos amiatt van most a tüdőmben mészfolt, valószínűleg akkor tüdőgyulladásom volt, amit lábon kihordtam, nem kezeltek. Nagyszerű...
A doktornő elő akarta keresni a tavalyi leletemet, össze akarta hasonlítani a mostani felvételt az előző évivel, de nem találták(!!!).
Beutalt mellkas CT-re Budapestre. Szerencsére valaki visszamondott egy időpontot, így már most szombaton este 9-re (!) kaptam is időpontot. Egy kicsit meg vagyok szeppenve, de gondolom megmaradok, ha valami baj lenne lennének tüneteim.

Print Friendly and PDF

4 megjegyzés:

  1. Szia Andrea! Nemrég találtam a blogodra, úgy 2-3 hete, át is olvasgattam nagyjából. Érdeklődök hogy hogy vagy, mi lett az eredménye a szűrésnek. Pár éve engem is visszahívtak mert egy foltot láttak a felvételen, de kiderült hogy egy csontgyulladás utáni elmeszesedést látnak. Azóta nem is mertem tüdőszűrésre menni, annyira féltem a 2 hét alatt amíg várakoztattak. :-)

    Üdv.: ili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ili!

      Köszönöm az érdeklődést. Holnap lesz meg az eredmény és be kell menni érte Pestre. Remélem rá lesz írva számomra is érthetően hogy mi a helyzet. Az eredménnyel vissza kell menni a tüdőgondozóba is.
      Majd megírom hogy mi lett.

      Üdv,
      Andrea

      Törlés
  2. Megvan az eredmény: a tüdőm rendben van. Viszont a májamon találtak valami cisztát. El kell mennem a háziorvoshoz beutalóért, majd hasi ultrahangra.
    Never ending story. :(

    VálaszTörlés
  3. Ma megvolt a hasi ultrahang: nem találtak semmi rendelleneset sem a májamban sem máshol. HURRÁ!
    Fél év múlva vissza kell mennem kontrollra.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...