2013. január 11., péntek

Csülök Pékné módra

Füstölt csülökből készítettem. Természetesen a burgonya ki lett cserélve egyéb zöldségekre és nem lett sörrel-borral meglocsolva, mint az eredeti recept szerint lenne. Lehet hogy új nevet kellene adni neki? :)

Hozzávalók:
1 füstölt csülök + víz a megfőzéséhez
1 kg sárgarépa
3 szál fehérrépa
1 zellergumó
3 fej hagyma
1 fej fokhagyma
zsír
majoranna
őrölt feketebors


A csülköt megfőztem (kb 2 óra).
Főzéskor ízesíteni hagymával, fokhagymával, borssal, babérlevéllel -én nem tettem. A la natur csináltam.
Az utolsó 7-8 percben hozzáadtam a megpucolt, feldarabolt répákat és a zellergumót.
Kicsontoztam, feldaraboltam a csülköt. Megfűszereztem majorannával, összenyomott fokhagymával, borssal és kevés sóval. Az előfőzött zöldségeket egy tepsibe tettem, ráhalmoztam az negyedekre vágott hagymákat, a fokhagyma-gerezdeket és a befűszerezett füstölt csülök darabokat. Zsírral meglocsoltam és körülbelül 30 percet sütöttem.




Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...