2013. január 12., szombat

Párolt lilakáposzta

Eddig még sohasem készítettem párolt lilakáposztát, sőt eddig nem is szerettem. De Karácsonykor vendégségben ettem (először félve mert a káposzta-féléktől fájni szokott a hasam,  szerencsére most nem volt gond, úgyhogy több étkezésnél is ez volt a köretem).
Most elkészítettem  magamnak.
Hozzávalók:
1 fej lilakáposzta
3 evőkanál zsír
1 evőkanál citromlé


A lilakáposztát megmostam, felaprítottam. Zsíron megpároltam (kb 45 perc), sóztam, citromlével ízesítettem. Annnyira finom!!!!

Print Friendly and PDF

3 megjegyzés:

  1. Én is gyakran készítem, annyi különbséggel hogy köménymaggal (egésszel mert jobban szeretem), frissen őrölt borssal ízesítem és utolsó 5-10 percben adok hozzá 2-3 kockázott almát (édes fajtát)

    VálaszTörlés
  2. Elfelejtettem, hogy a legelején egy nagy fej vagy 2 kisebb lilahagymát dinsztelek a zsíron!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Attila!

    Nagyon jól hangzik ez a lilahagymás-almás-köményes változat. Ki fogom próbálni! :)

    Üdv,
    Andrea

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...