2013. november 14., csütörtök

Természetes alapozó készítése

Mostanában kezdett el érdekelni a sminkelés. Persze eddig is használtam egy kis szempillaspirált és szájfényt, de itt meg is állt a tudás. A hétköznapokban nincs is szükségem másra, de egy-egy különleges eseményen, ünnepen, elegánsabb programon való részvételkor jó lenne egy kicsit játszani az arcom adottságaival, a színekkel, arányokkal.
Elhatároztam hogy veszek különböző árnyalatú alapozókat de azonnal be is fékeztem: ha igyekszem egészségtudatosan étkezni, a hajamat hennával festem, természetes szappannal és almaecettel mosom, a ruháimat mosódióval tisztítom, akkor csak nem fogok valami vegyszerektől hemzsegő alapozót venni?!
Persze hogy nem. :) Készítettem.
Sok helyen találtam receptet, íme amit a legjobbnak véltem:
http://www.thankyourbody.com/homemade-foundation/

Hozzávalók:
nyílgyökér liszt
kakaópor
őrölt fahéj

Kikeverjük a kívánt színt (eddig 2-féle árnyalatot alkottam) és kész.
Ez nagyon egyszerű volt. Hétvégén tesztelem és jelentek róla.
Következő projectem a pirosító lesz.




Print Friendly and PDF

1 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam. nekem nagyon furcsa, hogy "van valami az arcomon", mivel eddig sosem használtam alapozót. Így nem tudom megállapítani hogy milyen a "hagyományos" alapozókhoz képest. Viszont találtam egy magyar nyelvű szépségápolás blogot ahol pozitívan beszélnek róla:
    http://prettywomenpretty.blogspot.hu/2013/09/hazi-szepitoszerek.html
    (utolsó előtti recept a bejegyzésben).

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...