2011. szeptember 16., péntek

Töltött tök

Hozzávalók:
1 tök
1 filézett csirkemell
10 dkg kolozsvári szalonna
2 tojás
2 vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 csokor petrezselyem

bors

A tököt félbe vágtam, meghámoztam és kivájtam a belső, magvas részét.
Töltelék:
A csirkemellfilét, szalonnát, hagymát, fokhagymát ledaráltam. Egy tálba tettem, hozzáadtam a tojásokat, a felaprított petrezselymet és a fűszereket. Jól összekevertem.
A tököket tepsibe raktam, telepakoltam töltelékkel, meglocsoltam olivaolajjal és egy órát sütöttem.
Sajtot is reszelhetsz a tetejére és süsd még pár percig, amíg a sajt megolvad.


Készítettem még tölteléket és fasírtot csináltam belőle: kis golyókat formáztam és tepsiben körülbelül 20 percig sütöttem. Nagyon finom, omlós lett.





Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...