2012. február 14., kedd

Kaja, fogyás

Megállt a fogyás és úgy veszem észre "pocakosodom". Ajaj...
Hát nem is csodálkozom: mostanában sokat eszem, ráadásul este is (mert ugye akkor van időm főzni és persze belekóstolgatok... ) Ez így nem mehet tovább ha nyárra Miss Hungary akarok lenni (na jó ahhoz vissza is kéne fiatalodni és nőni még 20 centit).
Akció-tervem a következő:
- este 6 után semmi kaja
- kaja-adagokat csökkentem (ez mondjuk anyagi megfontolásból is fontos - láttátok mennyit drágult januártól minden élelmiszer???)
- még több sport
- végre mérlegre állok (több év kihagyás után) + mérőszallaggal lemérem paramétereimet hogy számszerűsíthető legyen a további fogyás.

Print Friendly and PDF

2 megjegyzés:

  1. Nemsokára három hónapja lesz, hogy áttértem a paleo táplálkozásra. Mindenféle pozitív hatását érzem, majdnem teljesen normalizálódott a cukrom, bőrproblémáim szűnőben vannak, stb., egyetlen csalódás ért: egyetlen dekát nem fogytam, pedig lenne miből leadni. Ugyanakkor a derékszíjamat két lyukkal beljebb kellett állítani, és kényelmesek a XXL-es pólóim.
    Ki érti ezt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pili!
      Szuper eredmények és milyen rövid idő alatt!!! Gratulálok!!!
      Biztos vagyok benne hogy hamarosan a kilók is fogyatkozni kezdenek.
      Évek óta nem mérem a súlyom, ezért a kilók változásásról nem tudok beszámolni, de valami csak történt, mert rajtam is lötyögnem a régi ruhák, folyamatosan szűkítem be őket.
      Szuper érzés!

      Andrea

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...