2012. november 6., kedd

Csípős paprikakrém

Amolyan paleo Erős Pista. Nem saját ötlet, de már nem emlékszem kinek a blogjában olvastam... Sorry.
Hozzávalók (kb 4-5 db kis 1 dl-es üveghez, de ez ugye a paprikák méretétől függ):
10 db csípős pirospaprika
6-7 db kápia paprika (vagy valami piros színű édes)
2 evőkanál Himalája só

Megmostam  a paprikákat. A csípőseknek csak a szárát vágtam le, az édeseket ki is csumáztam. A sóval együtt ledaráltam és pici üvegcsékbe töltöttem. Nagyon jó!



Print Friendly and PDF

2 megjegyzés:

  1. Nálad sokáig megállt? Nálam pár nap múlva megpenészedett, lehet hogy kevesebb sót tettem bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nálam sokáig elállt és nem penészedett. Igen, lehet hogy a sóból kell több bele.
      Üdv,
      Andrea

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...